Pagina's

Sunday, July 18, 2010

defever

een eerste zonnestraal doorbreekt het wolkendek
waarmee vers zijn blogding officieel voor geopend verklaart

hierboven de eerste twee pagina's van het kortverhaal defever
in niets opgedragen aan een soort "onkoorts"
al zullen sommigen er best wel een koortsdroom in zien

nee, Warren Defever heet het heerschap
aan wie dit stripje haar naam ontleent
bezieler van het welluidende His Name is Alive

welluidend, niet enkel van naam
beluister het wonderbaarlijke Home is in Your Head
en verklaar mij nadien gek
dit sinds jaar en dag als net niet het beste album ooit te beschouwen

maar voorbij het wolkendek
daar huist de ware bron mijner inspiraties
luisterend naar de naam, of namen
the Brothers Quay

een hyperkinetische pingpongbal
een konijn, een meisje op en neer wiebelend
wie zal het zeggen...

2 comments:

  1. Hi Vers,

    ik zag dat je een nieuwe dromer was op mijn blog, dus daarom dit bezoekje. Dit begin van je blog ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd wat komen gaat.
    En welkom in blogland....

    Groet, Monica

    ReplyDelete
  2. Ohh haha stomme ik, ik zie dat deze post al van juli is. :-S
    Jammer dat het stil ligt.... Binnenkort snel nieuwe posts? ;-)

    ReplyDelete